» KIVILCIM Ekleme Tarihi : 27.01.2008


İstanbul!

Bu gece ağlamaz mısın benim için delice?

Kuraklaşmış gönüllere yağmur olmaz mı yaşın?

Bir muamma dert içinde küflü yüreğim,

Söyle, senden mi geçti bana düşen kıvılcım?

 

İstanbul!

Yol verdin mi sevgiliye düşsün diye ardıma?

Ne gelen var ne giden, dinmiyor gönül sancım,

Bu ne ateştir böyle, yangın katar yangıma,

Söyle, senden mi geçti bana düşen kıvılcım?

 

İstanbul!

Dök beni Marmara’na orada kaybolayım,

Sevdaya yol vermedi görünmez sınırların,

Bende cehennemden oldu sevgilinin hasreti,

Yare düşmez mi hala bir yakımlık kıvılcım?

 

Kıvılcım!

Yak beni İstanbul’da, dumanım sevgiliye kavuşsun,

Küllerim sevgilide bir kıvılcım tutuşsun…

 

 



YASAL UYARI: Köşe yazarlarımızın yazdığı tüm haber ve yazılardan yazarllarımız sorumludur, Site yöneticileri hiç bir durumda sorumlu tutulamaz.
www.sisdagi.com
Yazı : Belgin Koca
 

.:YORUMLAR:.
Sisdagi.com Haber Sayfası

 » emre koca Ekleme Tarihi : 30.1.2008
şiirin cok içten vee güzelmiş burda daha cok sehre ve sevgiliye duyulan özlemi yazmıs ama yinde cok hos agzına saglık belginn basarılarının devamını dilerim bu arada belkide akrabadırız benimde soy adım koca kib
     
 » Elif ÖZTÜRK Ekleme Tarihi : 10.2.2008
Belgin Hanım, şiiriniz nacizane benim düşüncemle bir çok şaire taş cıkartabilecek oranda güzel olmuş! özür dilerim bana düşmez ama ben de ufaktan böyle karalamalar yaptığım için dikkatle okudum ve daha da genişleterek ve içeriğine farklı temalar koyarak çok daha güzel olacağını düşünmekteyim...
     
 » belgin koca Ekleme Tarihi : 11.2.2008
emreciğim ben necdet kocanın kızıyım... muhtemelen akrabayız ama ben tanıyamadım ismen, belki annenin babanın ismini bilsem çıkarırım seni... yorumun için ayrıca teşekkür ederim.
     
 » belgin koca Ekleme Tarihi : 11.2.2008
elifciğim yorumun için çok teşekkür ederim...belki haklısın, geliştirilebilir ve çok daha hoş bi hale gelebilir şiirim, fakat çok ilginç bi hikayesi var, o kadar dar bi zamanda ve mecburen çıkmış bir şiir...anlatsam gülersiniz sanırım... daha iyilerini inşallah beraber okuruz.
     
 » METİN GÜL Ekleme Tarihi : 22.3.2008
siiriniz istanbulu bilenler icin cok dokunaklı tebrik eder devamını dilerim
     
 » emre koca Ekleme Tarihi : 14.4.2008
benim babanım adı ali annemin adı muteber belki onları tanımazsın ama babannemi tanırsın güller ismi neyse calışmalarında basarılar insallah daha güzel yerlere gelirsinnn
     
 » belgin Ekleme Tarihi : 1.7.2008
canım anneni de babanı da babanneni de tanıyorum.güller halaya sor bilir beni.istanbula gelince kalıyor hehp bizde.gökhan hocanın kardeşiyim ben.
     
 » emre koca Ekleme Tarihi : 5.7.2008
gökhan hocayıda hakan abiyide volkanıda tanıyorumm gecen hakan abide demiştii bana kardesi oldugunu akrabayız yani neyse kib görüsmek üzere belginn
     
 » selami hıdır Ekleme Tarihi : 2.9.2008
hwepinize selamlar ben zonguldakta oturuyorum ve bu siteyi takip ediyorum iyi ramazanlar dilerim hayırlara vesile olunuz selamlar
     
 » gökben altay Ekleme Tarihi : 30.9.2008
belgin abla sana yorum yapmam zaten saçma kitabını kendi elinle vermiştin elime çoook güzel olduğunu o zaman söylemiştim sana bunu sadece sana ulaşamadığım için yazıyorum seni çok özledim çok özledim seni çok iyi bi ablasın ve iyi bi yazar olmaya lahiksin.Çünkü aşk birazda sevdiğin için yaşamak:) diyor güzel şairimiz cvp bekliyorum
     
 » belgin koca Ekleme Tarihi : 4.12.2008
canım kardeşim benim. seni unutmadım. çok şaşırdım burdan bu şekilde iletişim kurmuş olmana. yazık ki uzun zamandır okumamıştım yorumları. umarım tekrar bakarsın. bana ulaşmanı sağlayacağım. burdan telefonumu yazamam ama ama seni arayacağım canım, numaram değişti okul bittikten sonra. gelemedim de oralara hiç. ezgiye de çok selam söyle, kendinize dikkat edin. uslu kızlar olun :) seni seviyorum canım...
     
 » gökben altay Ekleme Tarihi : 31.12.2008
olsun ben seni hiç unutmadım biz ezgiyle ne yazıkki konuşmuyoruz artık :( nese saçma bi neden zaten .şaşırma ya ben çıkarım böle her yerden:)ablacım :)yeni yılın kutlu olsun numaranı aldım ama kntrüm yoktu:(cvp yazamadım seni seviyorummmm kıvılcımmm:)
     
 » belgin Ekleme Tarihi : 1.1.2009
canım benim ben de seni seviyorum. numaramı almış olmana sevindim. kayıtlı olsun da, istediğin zaman ulaşabilirsin. ben henüz diplomamı almadım okulda duruyor. onu almaya geldiğimde mutlaka seni de görcem. haber veririm sana ama ne zaman geleceğim belli değil. seni seviyorum canım kardeşim benim. öpüldün...
     
 » bu ne ya Ekleme Tarihi : 9.1.2009
bu ne amatör bir site böyle ya. hale bak ya. millet burda konuşuyor:>
     
 » asude Ekleme Tarihi : 29.1.2009
sen bu siteyi amatör görseydin bir yorum yapmazdın zaten senin gibi basit insanlar la uğraşçak vaktimiz yok...bir gün sende özlersen anlarsın basit ne diye ...
     
 » eeee Ekleme Tarihi : 21.6.2009
şimdi ne olacak???
     
 » önder Ekleme Tarihi : 20.4.2012
sayın belgin hanım size bir şiirimi göndereceğim lütfen bana bir tana mail gönderebilirmisiniz.
     

Sis Dağı Haber Sayfası

İsim :
Mail :
Yorum :
Tarih :
Haber :
 

 

 

Diğer Yazılar